sunny day

Gud vilket fint väder det har varit idag, sol hela dagen. Så jag passade på att sitta på alltanen och läsa i min nya bok, Elsas Värld. Annars har jag inte hunnit njuta av solen något alls idag, har en jäkla uppsats om Rembrandt ja måste skriva klart så har knepat med den nästan hela dagen...

Men nu ska jag dra till simhallen och träna, core blir det idag. Sist ja körde ett sånt pass hade jag sån träningsvärk så ja knappt kunde röra på mig i 3 dagar. Men det är väll bara positivt antar jag (Y)


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv- tack så mycket! :D

Tycker det är kalas att du har hittat tillbaka till bloggen, har saknat dina inlägg! :D

Hoppas att bloglusten hittar tillbaka!

kram

2012-02-13 @ 12:16:12
URL: http://hhafa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0