vi drar till fjällen...

Har stått i köket och tillverkat matsäck hela kvällen nu. Det resulterade i jättemånga pizzamackor och en smarrig kladdkaka. Bästa matsäcken man kan ha med sig, pizzamackor är ett måste när man ska åka bil i 5 timmar.
Vart ska jag åka då? Jo eftersom det äntligen är sportlov nu så tänkte jag passa på att dra iväg till Sälen och åka skidor. Så idag har jag ängnat mig åt att packa och fixa inför veckan.
Jonas ska också följa med, så nu sitter jag och väntar på att han ska dyka upp så jag kan packa ner honom också :D

2 bilder från Alla Hjärtans Dag <3
Filmmys med hjärtformade pizzor !

Kommentarer
Postat av: michaela

Satan vilka söta pizzor!

2012-02-18 @ 22:11:27
URL: http://michawidjeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0