Fotoutställning

Hej och hå! Lite dålig uppdatering här men det får helt enkelt bli så nu sista tiden innan studenten.
Tänkte bara visa er ett av alla projekt som jag håller på med i skolan nu. Det jag är mest stolt över såklart!
Vi har som slutprojekt i ämnet estetisk orientering att göra vad som helst inom ämnet med temat människor. Så jag och Simone åkte in till Linköping för någon helg sedan och fotade folk där. Vi ska även ha en utställning med alla dessa bilder så därför valde vi att fota människor "utan huvuden". Blev faktiskt rätt bra bilder.
Jag ska även marknadsföra utställningen och göra en affisch och en broschyr. Superskojigt!

Andra projekt vi har/har haft nu i slutet terminen är ett 3D-projekt där jag gör en lekpark i 3D och två konstutställningar. Även massor av konstnärsuppsatser. Men som tur är är det mesta gjort nu.
Så snart kan jag pusta ut!

Här är två utav bilderna jag har fotat och redigerat. Även fram- och baksida till en broschyr om vårat arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0