unicorn-giraff

Puuh äntligen klar. Har precis suttit flera timmar och slagit in julklappar. Typ sjutusen stycken eller nått.
Nu måste jag hinna städa också sen kan jag äntligen sova. Mycket att göra de sista dagarna innan jul.
Imorgon kommer Rasmus också så då ska han få sina julklappar. Sen på torsdag måste jag göra julmat och fixa med de sista julklapparna. Men det hinner jag nog med !
Imorgon är det julavslutning i skolan. Är väll lite uppträdanden i aulan först och sedan julfika med klassen :)

Såhär ser min bakgrundsbild på datorn ut just nu. Är den inte för vacker!? :') ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha helt jävla underbar!

2011-09-28 @ 11:53:13
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0