Bazinga !

Hejsan Hopsan.. ! Det blev ingen skola idag. För som vanligt var tågjäveln inställd. Men jag hade bara två lektioner så missade inte så mycket i alla fall. Får hoppas tågen går som de ska imorgon!

Istället har jag varit hemma och städat, lagat mat och bakat lite. Det blev två olika sorters kakor idag
 - Havreflarn och Kanelsnittar.
Jag har faktiskt aldrig bakat vanliga kakor förut (förutom pepparkakor då). Så det var första gången men de blev riktigt bra ändå :) Men nu får ja nog försöka sluta baka ett tag. Har hur mycket kakor, muffins, skorpor och bullar som helst här hemma. Det tar ju aldrig slut eftersom det inte är någon i min familj som äter sånt så ofta, (vi är ganska nyttiga av oss). Men ska nog ta och baka bröd någon dag, för det är det enda som går åt.

Sen ska jag ju troligtvis till mina kusiner i helgen och baka julgodis och lite.
Åååh vad jag älskar julen , man bakar så mycket kul ! :)

Nehe nu ska jag kolla på The Big Bang Theory och äta kvällsmat. Det får bli en tomat med örtsalt, känner att jag ätit lite för mycket kakdeg idag så måste jämna ut de.


Sheldon är ju bara för söt ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Segt att tågen är inställda då går man upp i onödan :(

2010-12-06 @ 17:44:44
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Ida

du har sån fin blog g:9

2010-12-09 @ 11:30:12
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0