Fredag♥

Vilket underbart väder det har varit idag!
Så skönt att man äntligen kan gå omkring me shorts och linne. Älskar sommaren ♥
Sov till klockan 12 idag eftersom vi var lediga från skolan. Sen la jag mig på alltanen och solade lite.
Gick till Nina vid 4 eftersom vi skulle ut och fota lite men hon hittade inte sin kamera så vi sket i det och la oss och dog på en filt i trädgården istället.

Vid 6 kom Fredrik med tåget så då tog jag min kamel och mötte honom. Sen gick vi hem till mig lekte :D
Visste inte riktigt vad vi skulle göra. Men jag visade mina otroliga skills på skatebord, vilket gick ganska fort eftersom jag inte har några alls. Men Fredrik var däremot jätteduktig! :O♥
Sen bakade vi pizza, titta lite på Mysteriet på Greveholm och kollade på en skräckfilm som hette typ Amusement. Trodde den skulle handla om clowner men det var bara en läskig clown som va med i början :( Attans!
Sen kolla vi på nånannan film, men bara halva för tiden gick så fort så vid 1 var fredde tvungen att åka hem :(

Några foton jag tog igår:


Nån som vet en bra skräckfilm med clowner?


Kommentarer
Postat av: anonym..hihihi..okej, emilie :D

Vilka fina bilder du tar! :D

Har du sån bra kamera eller redigerar du dem? :)

2010-06-05 @ 12:03:23
Postat av: L i n a

jag ska på kalas sen kanske ._. sj ?

2010-06-05 @ 12:56:30
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: ssimoneee

the clown at midnight :) den har clowner i sig ;)tjingeling

2010-06-06 @ 12:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0