PUFF !!!!!!!!!

Jag har nog världens humörsvängningar. Häromdagen var allting skit. Nu är allting hur bra som helst!
Är fan otroligt glad. Utan någon ordentlig anledning!
Har en förmåga att komma över saker och ting väldigt fort. Tur är väll det :)

Imorgon ska jag fara till farbror doktorn o kolla till såren på händerna. Dom har börjat läka nu och kliar som fan. Skönt att det inte varar längre. De va sjuk äckligt! Ska få nya förband på såren, dom jag har nu är ganska sämst o väääldigt jobbiga. Efter att farbror doktorn har kollat på mina händer så ska jag o mamma fara till storstaden och införskaffa lite nya vinterkläder åt mig. Whiiih !

Får bli en bild på mig och nina från i sommras bara för att Nina är så himla bäst i världen och för att jag äger henne hårt i vårat puffkrig på fb. YEEAH!


Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

Kul att du gillar, det kommer fler! Kram

2010-11-20 @ 01:59:35
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0