vem vinner?

Det första jag gjorde imorse när jag vaknade var att rusa upp ur sängen, grabba kameran och mina små söta HelloKitty bodyspray-flaskor ställa upp dom på ett vitt bord där solen lyste och fota som en galning.

Efter det har jag bara slöat hela dagen, suttit o glott på EMA på MTV, hållt på lite i photoshop (gör typ alltid de nu för tiden). Ända till Nina skrev... "jag vill ha donken!" så då fick jag slänga mig in i duschen, skynda till stationen o åka till mjölby med henne. Elvira hängde också med. Sen promenerade vi i kylan heeeela vägen till donken. Tog typ 40 minuter... sen käkade vi , muuums! och sen liftade vi tillbaka till stationen med några killar. Snällt! :)


jag tycker det ser ut som flaskorna tävlar med varandra...
GRÖN VINNER! :D


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

va duktig du är ! ;O<3

2010-11-09 @ 09:52:25
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0