partiiiiiiih

Några fler bilder ifrån helgen...
Fick inte lägga ut nåra andra för Nina för hon tyckte hon va ful på resten av alla 279 bilder vi tog den kvällen xD


Nina, Mats, Jag, Sebbe, Oscar och Carl


Nina, Jag & Björn

Fan vilken awesome kväll det var alltså!!
Men saknar den gamla goa tiden. Festerna vad sååå mycket roligare då.
Dom allra första festerna jag och Nina var på var nått alldeles extra. Kommer ihåg att vi snacka om dom flera veckor efteråt. Kan till o me börja prata om dom nu och garva åt allt knäppt som hände.
Den första riktiga festen jag var på var hos Jimmy för över 2 år sedan, och jag minns fortfarande nästan allting. Festen hos Koffe var också jävligt skön, och förra nyårsafton! Vilka jävla minnen asså ♥
Skulle så gärna vilja att allting kunde vara som då! Man var så liten och oförstående, man uppskattade allting mycket mer då. Allting var så nytt och spännande. Önskar de kunde bli så igen.
Men nu har man växt upp , och alla andra också. Så tyvärr så kommer man nog aldrig vara med om det igen.
Nu är alla bara på krogen. Som tur är har jag ju kommit in där de flesta ggr, men även om de är jättekul så är de lååångt ifrån samma sak som en rikigt galen fest me massor av folk i nån sunkig lägehet i Tranås.
Fan vad lycklig ja skulle vara om man fick va me om något sånt igen !!


Kommentarer
Postat av: nora

Sv: jag älskar kladdkaka,det är jätte gott!;O<3

har precis kommit hem,och käkar pizza:)



2010-09-14 @ 15:31:09
URL: http://oonlynora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0