Darling, I'm home

Nu är jag tillbaka ifrån simhallen. Simmade 1000 meter bröstsim och 150 meter ryggsim.
Sen orkade inte Nina vänta längre så då var jag tvungen att gå upp.
Ska försöka hinna med att simma någon mer gång i veckan. Imorrnkväll kanske?
Hinner ju inte simma något i helgen eftersom vi ska till Stockholm då. Whiii. Sen på söndagen blir det förhoppningsvis att åka till Asby för att prova på att åka snowboard. Jag kommer slå ihjäl mig ...!


Några sånna snyggingar här såg man inte ett spår av i simhallen. Bara massa tjocka gubbar :(


Kommentarer
Postat av: ellenschutz

sv; ao koder & helvete, ja la in en kod som skulle göra så de snöar på bloggen,. har glömt va koden hette så ja nu vet ja inte va ja ska ta bort XD

2011-01-11 @ 19:56:17
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0