follow your dreams

Det blev inget motionssim idag. Han inte med det på grund av de där förbaskade tågen. Skulle egentligen tagit 6tåget hem ifrån Mjölby men det var inställt så fick vänta 20 minuter på en ersättningsbuss som jag sedan kunde åka med. När jag väl var hemma så hade kassan stängt så kunde inte simma. Kommer inte hinna med det på hela veckan nu... snyft va tjock ja kommer bli.
Imorgon ska jag vara med Rasmus och fredag-lördag är jag i Stockholm med mamma. Fast sen på söndagen blir det förhoppningsvis lite träning i alla fall.

Efter skolan idag har jag i alla fall varit med Becka på stan. Vi har fikat lite och väntat på att Henke skulle komma hem från Linköping så jag kunde hämta mitt halsband som jag glömde där i helgen. Fast jag han inte hämta det i alla fall för jag var tvungen att gå till tåget (som ändå var inställt sen) Men Becka skulle ta med det åt mig :) ♥


Kommentarer
Postat av: Emma - photoshop & gratis headers ♥

Okej, vad tråkigt att du har varit sjuk! :( jag haft ett jätte bra lov! Jag har varit med kompisar, kollat på bio, varit med familjen, fyllt år och jätte mycket saker till :p

2011-01-13 @ 09:42:14
URL: http://dessemma.blogg.se/
Postat av: ellenschutz

sv; det är den som jag la upp i ett inlägg igår, men kanske ska ändra nått litet :P



- hehe ja vet jag blev mer sugen när jag såg ditt inlägg :$

2011-01-13 @ 10:23:46
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0