Fredag, lördag, söndag

Den här helgen har varit hur bästig som helst! :D
I fredags åkte jag, rasmus, nina och christoffer till Tranås och bowlade. rasmus vann, jag kom tvåa, o nina o christoffer fick typ lika mkt. Fast vi körde i lag så ja o rasmus vann överlägset. Efteråt gick vi till Shalom och käkade pizza. Där flög maten åt alla håll och kanter. Senare på kvällen när vi kommit hem kolla ja o rasmus på skräckfilm fast den va så läskig så vi stängde av.

På lördagen sen åkte vi till Omberg me min familj och åkte skidor. Skulle egentligen hyrt snowboard men hann inte me de så fick åka skidor i alla fall. Sen åkte jag hem till kusinerna och sov hos dom till söndagen och sen åkte jag till Rasmus igen o var där hela dagen. Spelade wii sports och rasmus vann alla grenar. Dålig jag är :(

Bästa helgen har de varit ! ♥


hahah, älskar bilden !! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0