Fler bilder från Rhodos

Här är några fler bilder jag tog på Rhodos som jag inte visat än...

och ÄNTLIGEN så har jag fått in alla adobe program på laptopen. Så nu kan jag redigera bilder ordentligt :)

Juste sommarlov är det ju nu också. Tror vår skola var sist med att få de... Men har inte haft så mycket sista veckan så känns som ja redan har haft sommarlov en vecka typ :) Fast nästa vecka börjar sommarjobbet på biblioteket som håller på 2 veckor. Så egentligen har jag inte riktigt lov än.




Kommentarer
Postat av: Kuriosakabinett

Jag gillar verkligen den sista bilden. Den är så ren och klar i formen och färgerna.

2011-09-29 @ 19:18:22
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0