Mmmmhm vilka härliga bollar !

Idag har Nina varit här och hjälp mig baka en sjuttsingens massa negerbollar, (hon satt bredvid och var moraliskt stöd). Skulle baka och ha med mig till klassrådet imorgon och bjuda klassen hade jag tänkt. Allt kul med fika såhär i slutet av läsåret ! Det är i för sig aldrig fel med fika med de känns extra mysigt nu. Det är inte långt kvar nu asså. De flesta ämnena är redan avslutade och har fått veta betyget på 3 av dom, 2 MVG och 1 G (idrott såklart).
Jag har också gett mig på att koka egen rabarberkräm idag.  Jag satt i trädgården och läste i min engelskabok när ja fick syn på rabarberna och tänkte "nefan ja orkar inte mer ja går och kokar kräm" haha. Har aldrig gjort de förut och de va mycket enklare än jag trodde faktiskt.
Men nu måste jag gå och lägga mig och se till att den där boken blir utläst!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0