Sommarkläder

Var en sväng i linköping med Nina idag. Var tvungen att köpa en bikini och lite andra sommarkläder så jag har något att ha på mig på Rhodos. Inte många dagar kvar tills vi åker nu ju !!! Hitta en bikini och lite linnen och sånt på H&M, sen köpte jag ett linne på Gina och lite armband på Cubus :) Hann inte kolla alla affärer för Nina var tvungen att åka hem me halv3-tåget :/ Men jag hitta det jag behövde i alla fall :D

Orkar inte ta kort på kläderna jag köpte så snodde lite bilder från H&Ms hemsida och gjorde ett fult collage i paint (har inte photoshop på den här datorn tyvärr) Linnet på bilden är mycket starkare gul i verkligheten, och det röda linnet är egentligen oranget, armbanden är bara snarlika dem jag köpte för hitta inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0