massa papper med krumelurer

Ända sedan jag sommarjobbade på biblioteket så har jag blivit en riktig (citerar Nina) "bokmal".
Går alltid omkring med en bok i väskan ifall jag skulle få en stund över att läsa, på till exempel på bussen.
De här böckerna lyckades jag få med mig hem ifrån biblioteket förra veckan. Har försökt få tag på dem jättelänge men de har alltid varit utlånade. Men nu äntligen !

Har redan läst ut en av dem och den var faktiskt rätt bra, dock långt ifrån lika bra som de andra av Stephenie Meyer. Fast de kanske berodde på att jag läste den på engelska så jag inte riktigt förstod alla ord.
Nu ska jag i alla fall börja på 14 år till salu och jag har hört att den ska vara riiiktigt bra så tror jag kommer läsa ut den rätt fort. Sen blir det Andra delen av Vampire Diaries serien, läste första boken för några veckor sedan och den var ruskigt bra, mycket bättre än serien !!

Vet ni några bra böcker ?
Skulle bli jätteglad om ni kunde tipsa om några :D


Kommentarer
Postat av: Ellenschutz

14 år till salu är en grymt bra men gripande bok!

Kan tipsa dig om serien om Elsa, Första boken heter Elsas mode, Elsas värld & nu den senaste Elsas hemlighet. Grymt bra böcker om du frågar mig, börjar även som tv serie imorgon ! :)

2011-11-02 @ 15:30:54
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0