sleep

Supertrött och har huvudvärk, måste nog gå och lägga mig tror jag. Jag som hade tänkt vara vaken jättelänge inatt och sova jättelänge imorgon så jag orkade vara vaken jättelänge imorgonnatt. Men rackarns då !

 

Får ta en huvudvärkstablett, krypa ner i sängen och läsa. Har ju faktiskt varit riktigt aktiv idag, åkte ut till mina kusiner som bor i skogen och grillade korv och promenerade i vildmarken. Jag var också väldigt flitig med att klappa och gosa med alla deras katter så det måste vara därför jag är så trött nu, det tar ju på krafterna lixom.

 

En sån puttinuttig och söt liten bild. Jag vill också sova på en marshmallow !!!


Tumblr_lhbe30qov51qhy6c9o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0