shades of red

Den där förbaskade skoltidning kommer ta livet av mig...
Förutom att ha pluggat matte flera timmar idag så har jag varit tvungen att jobbat med skoltidningen ytterligare 5 timmar. Har till och med glömt bort att äta idag så fick ta ett liten nattmacka nu så jag inte svälter ihjäl i sömnen eller något.. skulle ju vara ganska tragiskt. Nu är det bäst att jag försöka sova, ska upp om 5 timmar igen.

Tänkte vara snäll och bjuda er på en liten del utav modesidorna i skoltidningen.
Brukar man skriva om mode i skoltidningar förresten...?
Aja, det är MIN skoltidning och jag bestämmer innehållet SÅ DE SÅ ! :D

Älskar förövrigt höstmodet, eller delar av det i alla fall.
Mörkröda, slappa, gosiga och pluffsiga kläder, oooh guuh så mysit dööh !


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; aw, tack! :)

haha, är jag verkligen det? ^^ Antar att det var positivt iaf då :D

2011-10-25 @ 10:35:21
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0