falling down

Vad hände med sommaren egentligen? Känns som man gått och väntat på att den ska börja på riktigt, men sen helt plötsligt vart det höst. Var har solen hållt hus, och vad har jag gjort hela sommaren kan man undra!? Kan inte komma på något speciellt jag gjort. Och något Skara Sommarland blev det inte den här sommaren heller...  suck.
Får hoppas på en mer händelserik höst , nu vill jag bara att de ska bli kallt och ruggigt så man kan mysa ner sig i soffan med filtar och kunna sitta framför brasan med varm choklad och en bra bok. Måste fylla gaderoben med nya mysiga höstkläder också, skönt att slippa gå omkring i jeansshorts o skämmas...
Hoppas på riktigt dåligt väder imorgon så jag kan mysa ner mig i mjukisbyxor och tjocktröja när jag går till skolan. Har bara 2 lektioner (religion och form) och börjar vid 9 så får lite sovmorgon , skönt !
Men nu är det dags att gå och lägga sig så det blir fredag fortare för imorrnkväll kommer Jonas hit 
och då ska vi ha fredagsmys hos mig ! ♥


Kommentarer
Postat av: simone

heja rys och rusk och tända ljus! ^^

2011-09-02 @ 10:12:49
URL: http://enomiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0