Ginza

Möttes av en galen hundvalp när jag kom hem idag. Hon var på sitt allra busigaste humör och skulle tugga på allting, till och med mitt hår... Men hon är så himla söt så de går inte låta bli att leka med henne trots hennes sylvassa huggtänder. Men jag har minsan fått en hel del fina tuggmärken lite här och var.

Idag är det ju onsdag och det innebär fullt upp hela dagen. Först skola från 8 till 4, sedan skynda som bara den till simhallen och jobba till 6. Brukar dessutom träna direkt efter jobbet men idag var det styrelsemöte så var tvungen att gå på det och äta mumsig smörgåstårta istället. Helt okej faktiskt ;)
Får träna bort smörgåstårtan i morgon i stället. Då ska jag på core med simone och amanda med flera. Sen ska jag dessutom till frisören och klippa mig så det blir fullt upp imorgon också !

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Pretty Little Liars. Natti ! :)

Ginza 8 veckor

Kommentarer
Postat av: Karoliina Syrjälä

Sv; Ja jag sprang till glassarna i affären igår och köpte magnum double, så gott :D



Åh vad underbart söt hon är!! Älskar färgerna, min hund har precis likadana färger och jag ska ha en rottweiler när jag blir äldre :D

2012-03-08 @ 09:55:00
URL: http://tjugoandradecember.blogg.se/
Postat av: michaela

Awww vilken goding till hund! ^^

2012-03-08 @ 20:49:48
URL: http://michawidjeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag Dagens blogg hos mig, och den vill jag verkligen inte att du ska missa, hade vart skit kul om du anmälde dig :D

Ha en kanon bra helg!

KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

2012-03-09 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0